Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäxor flex
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztoffe3" data-source="post: 1064718" data-attributes="member: 145659"><p>Jag är 180cm lång, väger 80-82kg och kör med Head raptor flex 115.</p><p>Åker offpist och pist och tycker de funkar kanon!</p><p>Hänga i parken är inget jag någonsin gjort, så där kan jag inte uttala mig och vad för flex man ska ha.</p><p>Men jag har åkt sedan jag var liten och skule nog rekomendera lite högra flex! Flexet ger ju med sig med tiden också - något att tänka på om du åker mycket!</p><p></p><p>80 tycker jag låter lite, men 130 kanske är mycket om du "bara" ska semesterglida lite! Finns ju flex därimellan också!</p><p>Ett hett tips är att prova i backen!! Kanske finns det någon uthyrningsbutik som hyr ut samma/liknande pjäxor? Och att gjuta egna fotsulor är det bästa du kan göra!! </p><p></p><p>Hoppas du hitta nått passande! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztoffe3, post: 1064718, member: 145659"] Jag är 180cm lång, väger 80-82kg och kör med Head raptor flex 115. Åker offpist och pist och tycker de funkar kanon! Hänga i parken är inget jag någonsin gjort, så där kan jag inte uttala mig och vad för flex man ska ha. Men jag har åkt sedan jag var liten och skule nog rekomendera lite högra flex! Flexet ger ju med sig med tiden också - något att tänka på om du åker mycket! 80 tycker jag låter lite, men 130 kanske är mycket om du "bara" ska semesterglida lite! Finns ju flex därimellan också! Ett hett tips är att prova i backen!! Kanske finns det någon uthyrningsbutik som hyr ut samma/liknande pjäxor? Och att gjuta egna fotsulor är det bästa du kan göra!! Hoppas du hitta nått passande! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäxor flex
Tillbaka
Topp