Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för breda fötter(Kalle Anka)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bronkenstein" data-source="post: 111904" data-attributes="member: 13590"><p>Låter lite motsägelsefullt med höga fotvalv och plattfot....? Själv har jag väldigt platta fötter som verkligen ser ut som ankspår om fötterna är våta (hålfoten existerar med andra ord inte) därmed är jag en av de få lyckliga som kan åstadkomma "prutt-ljud" med foten när jag trampar ner den. Samma effekt som om du har armen i armhålan.... För att komma till någon sorts poäng här så tänkte jag bara nämna att mina fotvalv är tämligen låga eftersom profilen av en platt fot blir just "plattfot". </p><p></p><p>Som svar på din förfrågan om pjäxtipps så har jag följande råd: Garmont tycker jag är sköna och breda! väljer du dessutom en innersko som formas efter foten har du stor chans att hitta en pjäxa som sitter bra!!!</p><p></p><p>Ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bronkenstein, post: 111904, member: 13590"] Låter lite motsägelsefullt med höga fotvalv och plattfot....? Själv har jag väldigt platta fötter som verkligen ser ut som ankspår om fötterna är våta (hålfoten existerar med andra ord inte) därmed är jag en av de få lyckliga som kan åstadkomma "prutt-ljud" med foten när jag trampar ner den. Samma effekt som om du har armen i armhålan.... För att komma till någon sorts poäng här så tänkte jag bara nämna att mina fotvalv är tämligen låga eftersom profilen av en platt fot blir just "plattfot". Som svar på din förfrågan om pjäxtipps så har jag följande råd: Garmont tycker jag är sköna och breda! väljer du dessutom en innersko som formas efter foten har du stor chans att hitta en pjäxa som sitter bra!!! Ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för breda fötter(Kalle Anka)
Tillbaka
Topp