Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för breda fötter samt höga vrister/fot? 27,5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iwwe" data-source="post: 1056703" data-attributes="member: 152856"><p>Som rubrik lyder, har provat runt pjäxor idag i Stockholms områden närmare sagt, </p><p>Beli sport, alpin garaget och länna sport. </p><p>Har breda samt höga vrister vilket gör det svårt för mig att hitta pjäxor som passar mig.. 27,5</p><p></p><p>Dom som har varit något än så länge är </p><p>Atomic hawx 130</p><p>Dalbello panterra </p><p></p><p>Skulle vilja hitta eller få tag i dalbello boss men verkar slut överallt, någon som vet något eller har tips på annan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iwwe, post: 1056703, member: 152856"] Som rubrik lyder, har provat runt pjäxor idag i Stockholms områden närmare sagt, Beli sport, alpin garaget och länna sport. Har breda samt höga vrister vilket gör det svårt för mig att hitta pjäxor som passar mig.. 27,5 Dom som har varit något än så länge är Atomic hawx 130 Dalbello panterra Skulle vilja hitta eller få tag i dalbello boss men verkar slut överallt, någon som vet något eller har tips på annan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för breda fötter samt höga vrister/fot? 27,5
Tillbaka
Topp