Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för breda vader
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boomer" data-source="post: 1276981" data-attributes="member: 178161"><p>Hej, min tjej har väldigt stora, muskulösa och lågt sittande vader. Vi testade runt 30 pjäxor, b.la. de som rekommenderats för personer med stora vader. Inga var ens nära. Tillslut chansade jag och beställde hem Nordica HF pjäxor som är "rear entry" och de passade perfekt. Tjejen var lyrisk rent ut sagt. De har en bak spoiler som vi tog bort och då satt de som en smäck. </p><p></p><p>HF pjäxor är bygda för att vara bekväma inte för prestanda men i jämförselse med att inte kunna åka alls så är de fantastiska. Jag köpte tjej modellen men har hört andra tjejer har köpt de styvare herrmodellerna. (Går att få upp till 120 flex men 110 och 120 är samma pjäxa fast 120 har en power strap men det är lätt att montera en egen booster strap om man vill styva upp en mjukare pjäxa. </p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boomer, post: 1276981, member: 178161"] Hej, min tjej har väldigt stora, muskulösa och lågt sittande vader. Vi testade runt 30 pjäxor, b.la. de som rekommenderats för personer med stora vader. Inga var ens nära. Tillslut chansade jag och beställde hem Nordica HF pjäxor som är "rear entry" och de passade perfekt. Tjejen var lyrisk rent ut sagt. De har en bak spoiler som vi tog bort och då satt de som en smäck. HF pjäxor är bygda för att vara bekväma inte för prestanda men i jämförselse med att inte kunna åka alls så är de fantastiska. Jag köpte tjej modellen men har hört andra tjejer har köpt de styvare herrmodellerna. (Går att få upp till 120 flex men 110 och 120 är samma pjäxa fast 120 har en power strap men det är lätt att montera en egen booster strap om man vill styva upp en mjukare pjäxa. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för breda vader
Tillbaka
Topp