Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för off-pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johngustafsson" data-source="post: 1078150" data-attributes="member: 154180"><p>Att köpa pjäxor i Sverige om du ska ta dig över atlanten är nog ingen vidare bra idé. Du vill ha en bootfitter som du kan svänga förbi efter skiddagen är slut, som trycker det som behöver tryckas och ha pjäxorna klara tills nästa dag. Aningen svårt att göra om man har köpt pjäxorna i svedala. Har för mig att leveranstiden Whistler-Sverige tur och retur ligger på mer än 16 timmar. Sen vet jag inte hur det funkar over there, men i Sverige är praxis att livstids bootfitting ingår på samma ställe sim du köper pjäxorna. Borde vara så även i nordamerika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johngustafsson, post: 1078150, member: 154180"] Att köpa pjäxor i Sverige om du ska ta dig över atlanten är nog ingen vidare bra idé. Du vill ha en bootfitter som du kan svänga förbi efter skiddagen är slut, som trycker det som behöver tryckas och ha pjäxorna klara tills nästa dag. Aningen svårt att göra om man har köpt pjäxorna i svedala. Har för mig att leveranstiden Whistler-Sverige tur och retur ligger på mer än 16 timmar. Sen vet jag inte hur det funkar over there, men i Sverige är praxis att livstids bootfitting ingår på samma ställe sim du köper pjäxorna. Borde vara så även i nordamerika. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för off-pist
Tillbaka
Topp