Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för pist Flex
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kollijox" data-source="post: 1141961" data-attributes="member: 164986"><p>Hej</p><p>Hur långt fram skall pjäxan flexa när man trycker på allt man har i i början av svängen?</p><p>Har en Technica Ten.1 120. Tycker den blir mjuk i innerskon efter en dags åkning. Spänner skaftet max .</p><p>Men hamnar framför tån med knät.</p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=155833" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/27cc77b75fd062bc6470c31dd958fb46.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Har provat Dalbello Panterra 130 ID i butik men tyckte att den kändes allt för styv och tryckte längst upp i innersoskaftet.</p><p>Någon som provat Dalbello Panterra 120 ID</p><p>Jag väger 90kg och är 185 lång åker på Redster S9 165</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kollijox, post: 1141961, member: 164986"] Hej Hur långt fram skall pjäxan flexa när man trycker på allt man har i i början av svängen? Har en Technica Ten.1 120. Tycker den blir mjuk i innerskon efter en dags åkning. Spänner skaftet max . Men hamnar framför tån med knät. [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=155833][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/27cc77b75fd062bc6470c31dd958fb46.jpg[/img][/url] Har provat Dalbello Panterra 130 ID i butik men tyckte att den kändes allt för styv och tryckte längst upp i innersoskaftet. Någon som provat Dalbello Panterra 120 ID Jag väger 90kg och är 185 lång åker på Redster S9 165 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor för pist Flex
Tillbaka
Topp