Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor för smal fot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1208715" data-attributes="member: 59831"><p>Jag har också runt 95-97mm som bredaste punkt på min 280mm fot.</p><p>Har senaste 10 åren alltid kört Langes LV läster i 27,5, och alltid suttit som gjuten i dessa. (Har en väldigt låg platt fot också).</p><p></p><p>Nu kör jag som ovan nämnda Atomic Hawx Ultra xtd 130, som ska vara 98mm i 26,5, därav bredare i 27,5 (tror Lange anger 97mm i 27,5), och det är en stor skillnad i volym och bredd. Hade absolut behövt en smalare modell än Hawx ultra, men har hittills inte hittar någon tursko som passar foten i övrigt lika bra. (Lange XT Free 130 LV var annars riktigt bra på allt, förutom inte helt optimal att tura med för mig)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1208715, member: 59831"] Jag har också runt 95-97mm som bredaste punkt på min 280mm fot. Har senaste 10 åren alltid kört Langes LV läster i 27,5, och alltid suttit som gjuten i dessa. (Har en väldigt låg platt fot också). Nu kör jag som ovan nämnda Atomic Hawx Ultra xtd 130, som ska vara 98mm i 26,5, därav bredare i 27,5 (tror Lange anger 97mm i 27,5), och det är en stor skillnad i volym och bredd. Hade absolut behövt en smalare modell än Hawx ultra, men har hittills inte hittar någon tursko som passar foten i övrigt lika bra. (Lange XT Free 130 LV var annars riktigt bra på allt, förutom inte helt optimal att tura med för mig) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor för smal fot?
Tillbaka
Topp