Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för storlek 30.5 med väldigt smala anklar/vader
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayney" data-source="post: 1143090" data-attributes="member: 157751"><p>Lyfter denna gamla tråd.</p><p></p><p>Testade i våras Fischer RC4 Vacuum, kändes väldigt bra på min smala fot. Tyckte dock att pjäxan var lite dyr då jag inte åker allt för mycket.</p><p></p><p>Pjäxan dök dock upp på Skistar Shop för 2600 kr inkl. frakt så jag klickade precis hem sista paret. Ringde till Skistar i Vemdalen som sa att det var ok att komma in senare i vinter för att forma pjäxan. </p><p></p><p>En fundering - är 177 cm och väger 71 kg med hyfsad teknik samt styrka. Har som mål att bli en duktig amatöråkare. Åker 95 % pist och något enstaka åk offpist. Visst borde 110 flex funka? Sen är ju detta en race-pjäxa, funkar den ändå bra för min typ av åkning?</p><p></p><p>(Svårt att hitta en pjäxa som passar till smal fot när man inte är beredd att betala allt för mycket)</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayney, post: 1143090, member: 157751"] Lyfter denna gamla tråd. Testade i våras Fischer RC4 Vacuum, kändes väldigt bra på min smala fot. Tyckte dock att pjäxan var lite dyr då jag inte åker allt för mycket. Pjäxan dök dock upp på Skistar Shop för 2600 kr inkl. frakt så jag klickade precis hem sista paret. Ringde till Skistar i Vemdalen som sa att det var ok att komma in senare i vinter för att forma pjäxan. En fundering - är 177 cm och väger 71 kg med hyfsad teknik samt styrka. Har som mål att bli en duktig amatöråkare. Åker 95 % pist och något enstaka åk offpist. Visst borde 110 flex funka? Sen är ju detta en race-pjäxa, funkar den ändå bra för min typ av åkning? (Svårt att hitta en pjäxa som passar till smal fot när man inte är beredd att betala allt för mycket) Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för storlek 30.5 med väldigt smala anklar/vader
Tillbaka
Topp