Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för storlek 30.5 med väldigt smala anklar/vader
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayney" data-source="post: 1145808" data-attributes="member: 157751"><p>Tänkte återkoppla lite.</p><p></p><p>Åkte med pjäxan vid 5 tillfällen innan formning - har aldrig haft så ont i fötterna, det stack i fötterna efter att man tagit av dom. Tänkte att jag ev. gjort ett felköp. </p><p></p><p>I helgen var jag uppe i Vemdalen och gick in på Skistar där jag beställt dom från. Gjorde först en formgjuten sula och vacuum-formade sedan pjäxan. Därefter fixade de till hälgreppet genom att sätta en grej på yttersidan av innerskon för att verkligen fixera hälen.</p><p></p><p>Har aldrig haft så sköna pjäxor! Det blev som natt och dag och man jämför med innan formningen. Kunde ha på mig pjäxorna från 9-16 utan att känna något, känns som att ha på sig ett par skor nästan. Pjäxan sitter perfekt och tight på foten. </p><p></p><p>Summa summarum blev det ett riktigt bra köp och jag hoppas kunna ha dessa i många år framöver!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayney, post: 1145808, member: 157751"] Tänkte återkoppla lite. Åkte med pjäxan vid 5 tillfällen innan formning - har aldrig haft så ont i fötterna, det stack i fötterna efter att man tagit av dom. Tänkte att jag ev. gjort ett felköp. I helgen var jag uppe i Vemdalen och gick in på Skistar där jag beställt dom från. Gjorde först en formgjuten sula och vacuum-formade sedan pjäxan. Därefter fixade de till hälgreppet genom att sätta en grej på yttersidan av innerskon för att verkligen fixera hälen. Har aldrig haft så sköna pjäxor! Det blev som natt och dag och man jämför med innan formningen. Kunde ha på mig pjäxorna från 9-16 utan att känna något, känns som att ha på sig ett par skor nästan. Pjäxan sitter perfekt och tight på foten. Summa summarum blev det ett riktigt bra köp och jag hoppas kunna ha dessa i många år framöver! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor för storlek 30.5 med väldigt smala anklar/vader
Tillbaka
Topp