Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor från Ryssland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus76" data-source="post: 34341" data-attributes="member: 14035"><p>Jag blir bara så trött. Har beställt ett par Scarpa T1Racing-pjäxor för en evighet sedan (oktober). Men kommer de? Nej, inte en enda affär i Sverige har fått några ännu. Och nu är det mitten av januari...</p><p></p><p>Känns litet som en gammal öststat: "Visst kan du beställa, vi levererar när vi har lust.". Jag vill köpa - men ingen vill/kan sälja.</p><p></p><p>Visst, det ska vara jobbigt att köra telemark, det håller jag med om. Men ska det vara så här struligt att ens köpa prylar?</p><p></p><p>Kompisen ringer:</p><p>- Ska du med till Kittelfjäll i helgen? Mycket puder!</p><p>- Eeeh, njae, eeh... Jag har ju inga pjäxor... *fan!*</p><p></p><p>Någon som har liknande erfarenheter av Scarpa eller någon annan tillverkare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus76, post: 34341, member: 14035"] Jag blir bara så trött. Har beställt ett par Scarpa T1Racing-pjäxor för en evighet sedan (oktober). Men kommer de? Nej, inte en enda affär i Sverige har fått några ännu. Och nu är det mitten av januari... Känns litet som en gammal öststat: "Visst kan du beställa, vi levererar när vi har lust.". Jag vill köpa - men ingen vill/kan sälja. Visst, det ska vara jobbigt att köra telemark, det håller jag med om. Men ska det vara så här struligt att ens köpa prylar? Kompisen ringer: - Ska du med till Kittelfjäll i helgen? Mycket puder! - Eeeh, njae, eeh... Jag har ju inga pjäxor... *fan!* Någon som har liknande erfarenheter av Scarpa eller någon annan tillverkare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor från Ryssland
Tillbaka
Topp