Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, höga vrister
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundercalle" data-source="post: 857558" data-attributes="member: 117532"><p>Grejen är att jag har verkligen inte råd, jag har sålt båda mina datorer för att ha råd med att åka till Italien en vecka. Första gången jag har egna skidor osv osv.</p><p>Men jag minns inte riktigt hur de kändes i går kväll, så jag vet inte om jag kan chansa eller inte. Minns iaf att det bara var vristen på vänster sida som gjorde ont, och hälen på höger. Antagligen så satt dem inte rätt.</p><p>Så jävla svårt!</p><p></p><p>Förväntar mig inga mer svar utan jag får helt enkelt chansa. Tack för hjälpen iaf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundercalle, post: 857558, member: 117532"] Grejen är att jag har verkligen inte råd, jag har sålt båda mina datorer för att ha råd med att åka till Italien en vecka. Första gången jag har egna skidor osv osv. Men jag minns inte riktigt hur de kändes i går kväll, så jag vet inte om jag kan chansa eller inte. Minns iaf att det bara var vristen på vänster sida som gjorde ont, och hälen på höger. Antagligen så satt dem inte rätt. Så jävla svårt! Förväntar mig inga mer svar utan jag får helt enkelt chansa. Tack för hjälpen iaf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, höga vrister
Tillbaka
Topp