Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor - hyra eller beggat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1274527" data-attributes="member: 138899"><p>Vadå inte tillräckligt med 2000kr för ett par bra pjäxor?</p><p>Köpte själv ett par Rossignol Hero WC 130 för ett par år sedan på XXL:s rea för 2500kr (hittade dom på en fyndhylla). en ny ortopedisk sula från Jula för 100kr och dom sitter som en smäck. Och ja jag har haft och har gjutna sulor i annat par pjäxor. Minst lika bra (för min fot) med Julasulorna för en tiondel av priset.</p><p>så sån jäkla raketforskning är det inte att köpa pjäxor. förutsatt att man inte har en massa knölar på fötterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1274527, member: 138899"] Vadå inte tillräckligt med 2000kr för ett par bra pjäxor? Köpte själv ett par Rossignol Hero WC 130 för ett par år sedan på XXL:s rea för 2500kr (hittade dom på en fyndhylla). en ny ortopedisk sula från Jula för 100kr och dom sitter som en smäck. Och ja jag har haft och har gjutna sulor i annat par pjäxor. Minst lika bra (för min fot) med Julasulorna för en tiondel av priset. så sån jäkla raketforskning är det inte att köpa pjäxor. förutsatt att man inte har en massa knölar på fötterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxor - hyra eller beggat?
Tillbaka
Topp