Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor i sverige eller frankrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baezzet" data-source="post: 576878" data-attributes="member: 98344"><p>ska köpa nya pjäxor till vintern och min fråga är om man ska köpa dem hemma i sverige (skulle väl vara udens som ligger bäst till) eller vänta tills man kommer ner till alperna (valdi/tignes)?</p><p></p><p>Kanske kan vara värt att vänta om man skulle få problem på plats. Men hur är det med pris och kunskap är det ungefär samma eller finns det risk att det är dyrare om man väntar? förväntar mig nästan att de har bättre kunskap på ett ställe där man har lite större försäljning på skidgrejer men kan ju vara naiv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baezzet, post: 576878, member: 98344"] ska köpa nya pjäxor till vintern och min fråga är om man ska köpa dem hemma i sverige (skulle väl vara udens som ligger bäst till) eller vänta tills man kommer ner till alperna (valdi/tignes)? Kanske kan vara värt att vänta om man skulle få problem på plats. Men hur är det med pris och kunskap är det ungefär samma eller finns det risk att det är dyrare om man väntar? förväntar mig nästan att de har bättre kunskap på ett ställe där man har lite större försäljning på skidgrejer men kan ju vara naiv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor i sverige eller frankrike?
Tillbaka
Topp