Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, liten och smal fot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1142755" data-attributes="member: 138899"><p>Kom i håg att lästen anges för 26,5 storlek.</p><p>Har för mig att det är 3mm upp eller ner per cm på längden. Så en 97 läst i 23,5 är 88mm bred i 23,5. Jag skulle tro att höjden på vristen är det som gör att pjäxan käns för stor. </p><p>Hon behöver troligen en pjäxa som är för en låg fot, och där skulle jag tro att X-max kan vara ett alternativ, i alla fall passar dom min låga vrist. Kan ju oxå fungera med en sula som lyfter upp foten i pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1142755, member: 138899"] Kom i håg att lästen anges för 26,5 storlek. Har för mig att det är 3mm upp eller ner per cm på längden. Så en 97 läst i 23,5 är 88mm bred i 23,5. Jag skulle tro att höjden på vristen är det som gör att pjäxan käns för stor. Hon behöver troligen en pjäxa som är för en låg fot, och där skulle jag tro att X-max kan vara ett alternativ, i alla fall passar dom min låga vrist. Kan ju oxå fungera med en sula som lyfter upp foten i pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, liten och smal fot
Tillbaka
Topp