Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor med gåfunktion och tech sula.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shonten" data-source="post: 1140098" data-attributes="member: 57795"><p>Hej. Jag har Scott cosmos idag, är för mjuka för min smak och för upprätta. Har åkt Dalbello tidigare och är sugen på Lupo efter butiksprovande. Tänkte bara påpeka att viktskillnaden är minimal. Jämför du en Lupo 125c i turläge (utan tunga) med Cosmos så skiljer det 35gram, Om jag skullejämföra flexet mellan mina gamla dalbello och nya cosmos så är skillnaden rejäl. Men Cosmos är rikigt bra för att jaga familjen i barnbacken,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shonten, post: 1140098, member: 57795"] Hej. Jag har Scott cosmos idag, är för mjuka för min smak och för upprätta. Har åkt Dalbello tidigare och är sugen på Lupo efter butiksprovande. Tänkte bara påpeka att viktskillnaden är minimal. Jämför du en Lupo 125c i turläge (utan tunga) med Cosmos så skiljer det 35gram, Om jag skullejämföra flexet mellan mina gamla dalbello och nya cosmos så är skillnaden rejäl. Men Cosmos är rikigt bra för att jaga familjen i barnbacken, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor med gåfunktion och tech sula.
Tillbaka
Topp