Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor med gåläge - hur långt räcker det om man vill gå?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1195483" data-attributes="member: 13390"><p>Jag har faktiskt rent tekniskt testat. En dag i Ischgl 2003 blev det lite kliva med stighudarna, men utan secura fixen pga jag helt enkelt glömde dem hemma.</p><p>Inte bra. Mycket mycket bökigt och obekvämt. Det är ett dåligt tecken att jag fortfarande minns kan man säga...</p><p>Som nämnts ovan är lös häl och hälhöjare mycket högre prio på än om pjäxan råkar ha gåläge eller ej. Det är helt enkelt mer eller mindre orelevant så länge hälen är fast. En helt platt framfart möjligen lite undantagen då.</p><p>Montering är ingen kostnad. Det gör du ju själv givetvis om budgeten är tight.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1195483, member: 13390"] Jag har faktiskt rent tekniskt testat. En dag i Ischgl 2003 blev det lite kliva med stighudarna, men utan secura fixen pga jag helt enkelt glömde dem hemma. Inte bra. Mycket mycket bökigt och obekvämt. Det är ett dåligt tecken att jag fortfarande minns kan man säga... Som nämnts ovan är lös häl och hälhöjare mycket högre prio på än om pjäxan råkar ha gåläge eller ej. Det är helt enkelt mer eller mindre orelevant så länge hälen är fast. En helt platt framfart möjligen lite undantagen då. Montering är ingen kostnad. Det gör du ju själv givetvis om budgeten är tight. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor med gåläge - hur långt räcker det om man vill gå?
Tillbaka
Topp