Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor med techfattning och mos i skaftet(pjäxorna är köpta nu) Efterlyser tips om skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1318353" data-attributes="member: 164371"><p>Har idag återgått till mina andra backraketer efter kraschen och körde även med racepjäxor som är helt fantastiska när det bär bara utför. </p><p>Lange XT3 140 fungerade väldigt bra som pistpjäxa under min rehabilitering och tvivlar inte alls på dem när jag ska ut på tur i maj på Riksgränsen den 6:e maj. Då har jag faktiskt en sängplats över 6/5-9/5 i mitt rum om någon känner sig sugen på en vårresa till Gränsen, för min kompis skadade sig nyligen och blir opererad lite för nära resan.</p><p></p><p>Så nu är <a href="https://www.freeride.se/annonser/elan-ripstick-86-tw.187165/" target="_blank">Elan-laggen</a> till salu för någon som vill ha ett par potentiella allroundskidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1318353, member: 164371"] Har idag återgått till mina andra backraketer efter kraschen och körde även med racepjäxor som är helt fantastiska när det bär bara utför. Lange XT3 140 fungerade väldigt bra som pistpjäxa under min rehabilitering och tvivlar inte alls på dem när jag ska ut på tur i maj på Riksgränsen den 6:e maj. Då har jag faktiskt en sängplats över 6/5-9/5 i mitt rum om någon känner sig sugen på en vårresa till Gränsen, för min kompis skadade sig nyligen och blir opererad lite för nära resan. Så nu är [URL='https://www.freeride.se/annonser/elan-ripstick-86-tw.187165/']Elan-laggen[/URL] till salu för någon som vill ha ett par potentiella allroundskidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor med techfattning och mos i skaftet(pjäxorna är köpta nu) Efterlyser tips om skidor.
Tillbaka
Topp