Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor och skidor som klarar topptur, puder och pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederL" data-source="post: 1267308" data-attributes="member: 165477"><p>Har Atomic Hawx Ultra XTD + Salomon Shift + Salomon QST 92 (176 cm). Tungt på långtur men jag är också typ 90% i pist med dessa och då funkar detta fantastiskt bra. Ja, naturligtvis fungerar detta även bra på fjället när det går utför, det är ju stabila grejer och QST är lättåkta och så fina både på sladd och skär i normalt före (inte is). Föredrar lite smalare skidor som dessa eftersom de är snabbare kant till kant. </p><p></p><p>En utrustning blir alltid en kompromiss som många redan skrivit, men är fullt nöjd med denna för mina behov förutom då man går långt uppför, då hade man önskat lite lättare utrustning förstås. Jag är 177 cm och väger typ 73.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederL, post: 1267308, member: 165477"] Har Atomic Hawx Ultra XTD + Salomon Shift + Salomon QST 92 (176 cm). Tungt på långtur men jag är också typ 90% i pist med dessa och då funkar detta fantastiskt bra. Ja, naturligtvis fungerar detta även bra på fjället när det går utför, det är ju stabila grejer och QST är lättåkta och så fina både på sladd och skär i normalt före (inte is). Föredrar lite smalare skidor som dessa eftersom de är snabbare kant till kant. En utrustning blir alltid en kompromiss som många redan skrivit, men är fullt nöjd med denna för mina behov förutom då man går långt uppför, då hade man önskat lite lättare utrustning förstås. Jag är 177 cm och väger typ 73. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor och skidor som klarar topptur, puder och pist?
Tillbaka
Topp