Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor passform
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1094714" data-attributes="member: 83225"><p>Bumpar min egen tråd igen. Efter att äntligen ha fått använda MTN Lab i lite mer skarpt läge kan jag konstatera två saker, 1. jag älskar dem och 2 jag får förbannat ont i ffa ena foten av dem. Anledningen till 1 är att det är de första pjäxorna ever som jag inte behöver hjälp av andra för att komma i och ur vid minusgrader, gåläget är jäkligt smidigt och de är allmänt fantastiska att gå omkring i. När jag däremot kör i åkläget så stryps vänstra foten helt. Jag ska prova att bara lästa lite men risken finns att det saknas utrymme även på höjden över vristen. Sen får jag dessutom lite ont i smalbenen vid åkning. Det här är ett problem jag aldrig upplevt förr i pjäxor men tänker att jag kanske kan härleda till den relativt tunna och hårda linern. Vad tror ni om det senare? Tänkte faktiskt testa att trycka i innerskorna från pinnacle i kväll och känna om det funkar bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1094714, member: 83225"] Bumpar min egen tråd igen. Efter att äntligen ha fått använda MTN Lab i lite mer skarpt läge kan jag konstatera två saker, 1. jag älskar dem och 2 jag får förbannat ont i ffa ena foten av dem. Anledningen till 1 är att det är de första pjäxorna ever som jag inte behöver hjälp av andra för att komma i och ur vid minusgrader, gåläget är jäkligt smidigt och de är allmänt fantastiska att gå omkring i. När jag däremot kör i åkläget så stryps vänstra foten helt. Jag ska prova att bara lästa lite men risken finns att det saknas utrymme även på höjden över vristen. Sen får jag dessutom lite ont i smalbenen vid åkning. Det här är ett problem jag aldrig upplevt förr i pjäxor men tänker att jag kanske kan härleda till den relativt tunna och hårda linern. Vad tror ni om det senare? Tänkte faktiskt testa att trycka i innerskorna från pinnacle i kväll och känna om det funkar bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor passform
Tillbaka
Topp