Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
pjäxor problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 1033732" data-attributes="member: 130743"><p>Jag har nu lämnat in mina pjäxor på schober i Bad gastein och jag har berättat allt om vart det gör ont. De säger att de inte kan töja innerskon och/eller få bort det här brända under trampdynan. Men de ska testa göra skalet större för 300 kr. Och de sa att sulan var konstigt gjord för att under främre trampdynorna på sulorna så var sulan super tunn :-S undrar varför. Åre bör vara experter. ? och själva pjäxformen tyckte de att den var smal. Hoppas.bara jag kan spänna.pjäxan något sen också mer än första hacket trots dom töjer skalet? Testar dom imorgon och hoppas på bättre! Känns dumt att köpa nya pjäxor efter bara 1 säsong med dom. ? Men om det inte går att fixa felet på andra vis så??? Vad har ni för tips? Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 1033732, member: 130743"] Jag har nu lämnat in mina pjäxor på schober i Bad gastein och jag har berättat allt om vart det gör ont. De säger att de inte kan töja innerskon och/eller få bort det här brända under trampdynan. Men de ska testa göra skalet större för 300 kr. Och de sa att sulan var konstigt gjord för att under främre trampdynorna på sulorna så var sulan super tunn :-S undrar varför. Åre bör vara experter. ? och själva pjäxformen tyckte de att den var smal. Hoppas.bara jag kan spänna.pjäxan något sen också mer än första hacket trots dom töjer skalet? Testar dom imorgon och hoppas på bättre! Känns dumt att köpa nya pjäxor efter bara 1 säsong med dom. ? Men om det inte går att fixa felet på andra vis så??? Vad har ni för tips? Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
pjäxor problem
Tillbaka
Topp