Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
pjäxor problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 1033845" data-attributes="member: 130743"><p>När jag provade pjäxorna så kändes det bra. Känns jätte mycket smärta när jag åkt nån timme. Först då får jag ont första skiddagen och har sen svullna fötter. Normalt är mina fötter lite svåra, typ. Hade en gammal sjukdom i fötterna när jag var liten och nu när jag har vilka skor som helst så kan jag knappt stå på fötterna om jag stått upp i 4-5 timmar med dom. Och det kvittar som sagt vilka skor det är. Kanske det som spökar? Fast pjäxor slår det ut direkt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 1033845, member: 130743"] När jag provade pjäxorna så kändes det bra. Känns jätte mycket smärta när jag åkt nån timme. Först då får jag ont första skiddagen och har sen svullna fötter. Normalt är mina fötter lite svåra, typ. Hade en gammal sjukdom i fötterna när jag var liten och nu när jag har vilka skor som helst så kan jag knappt stå på fötterna om jag stått upp i 4-5 timmar med dom. Och det kvittar som sagt vilka skor det är. Kanske det som spökar? Fast pjäxor slår det ut direkt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
pjäxor problem
Tillbaka
Topp