Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor: Salomon Quest Max 110 eller 130, eller Pro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1071633" data-attributes="member: 149275"><p>Jag skulle inte oroa mig för att de blir för hårda. Med din vikt och antagandet att du inte plogar ner så kommer de bli kanon. Det är fortfarande än lättare pjäxa än vanliga alpinpjäxor och den kommer inte kännas lika massiv som en sådan med 130 flex.</p><p></p><p>Jag har kompisar som kör Quest Max 130 som är mycket mindre än du och de älskar den. Bara den sitter bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1071633, member: 149275"] Jag skulle inte oroa mig för att de blir för hårda. Med din vikt och antagandet att du inte plogar ner så kommer de bli kanon. Det är fortfarande än lättare pjäxa än vanliga alpinpjäxor och den kommer inte kännas lika massiv som en sådan med 130 flex. Jag har kompisar som kör Quest Max 130 som är mycket mindre än du och de älskar den. Bara den sitter bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor: Salomon Quest Max 110 eller 130, eller Pro?
Tillbaka
Topp