Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor, Salomon XWave 7 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 148630" data-attributes="member: 49358"><p>alltså.. xwave kommerdu behöva byta snart kan ja lova.. du lr ju knappast åka sämre i framtiden.. sj har ja ett par salomon gun pro model som har 95 i flex trots att ja bara väger 80.. och dom är dom bästa pjäxor jag ngnsin haft.. as sköna offpiste och sköna i parken.. Så lägg ner lite emr pengar så du får ett par som du kan ha ett tag.. det blir billigare så.. och liiite lyxigare <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p>Mitt tips vore X-weve 9free eller 8 free.. inte 7..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 148630, member: 49358"] alltså.. xwave kommerdu behöva byta snart kan ja lova.. du lr ju knappast åka sämre i framtiden.. sj har ja ett par salomon gun pro model som har 95 i flex trots att ja bara väger 80.. och dom är dom bästa pjäxor jag ngnsin haft.. as sköna offpiste och sköna i parken.. Så lägg ner lite emr pengar så du får ett par som du kan ha ett tag.. det blir billigare så.. och liiite lyxigare ;) Mitt tips vore X-weve 9free eller 8 free.. inte 7.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor, Salomon XWave 7 ?
Tillbaka
Topp