Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, skidor etc. i samma bag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1100267" data-attributes="member: 83225"><p>Douchen har inga spännen men i gengäld så packar du ju skidorna med belaget nedåt och de trycks då fast mot botten. Sen rullar du ju ihop toppen på väskan så skidorna hålls fast ganska effektivt. Nu kör jag 4 par skidor i min douche så det har inte gått i så mycket annat än just skidorna, stavarna och max en pjäxa innan viktbegränsningen slår ifrån. Jag har dock inte upplevt att saker åker omkring speciellt mycket där i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1100267, member: 83225"] Douchen har inga spännen men i gengäld så packar du ju skidorna med belaget nedåt och de trycks då fast mot botten. Sen rullar du ju ihop toppen på väskan så skidorna hålls fast ganska effektivt. Nu kör jag 4 par skidor i min douche så det har inte gått i så mycket annat än just skidorna, stavarna och max en pjäxa innan viktbegränsningen slår ifrån. Jag har dock inte upplevt att saker åker omkring speciellt mycket där i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor, skidor etc. i samma bag
Tillbaka
Topp