Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor som förebygger knäskador!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnjohndesign" data-source="post: 510204" data-attributes="member: 87907"><p>Hej Mountain Man!</p><p></p><p>Jag såg att mitt inlägg var lite otydligt, jag har korrigerat det en smula och hoppas på att det är tydligare nu!? </p><p></p><p>Du har helt rätt utan den styvhet som finns idag så blir det bra svårt att åka skidor, det jag menar är att åkaren skall ha maximal flexibilitet i knäleden eftersom jag kan tänka mig att lösningen bygger på att krafterna i knäet fördelas ut på en större yta när väl olyckan är framme, med hjälp av olika material uppbyggnader och egenskaper.</p><p></p><p>/ John Lindén</p><p></p><p>ps. tack för svaret förresten, guld värt! ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnjohndesign, post: 510204, member: 87907"] Hej Mountain Man! Jag såg att mitt inlägg var lite otydligt, jag har korrigerat det en smula och hoppas på att det är tydligare nu!? Du har helt rätt utan den styvhet som finns idag så blir det bra svårt att åka skidor, det jag menar är att åkaren skall ha maximal flexibilitet i knäleden eftersom jag kan tänka mig att lösningen bygger på att krafterna i knäet fördelas ut på en större yta när väl olyckan är framme, med hjälp av olika material uppbyggnader och egenskaper. / John Lindén ps. tack för svaret förresten, guld värt! ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor som förebygger knäskador!
Tillbaka
Topp