Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pjäxor som handbagage ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1023849" data-attributes="member: 77701"><p>När jag har flugit med SAS (både reguljärt och chartrat) har jag upprepade gånger haft min fullpackade rygga med dator, systemkamera, flera extra objektiv, diverse sladdar och skit, två externa hårddiskar och alla "standard handbagagegrejor" typ mobil osv. Pjäxorna har jag haft i handen, och inget har sagt något.</p><p>Pjäxor plus ryggsäck vägde lätt över 15 kilo tillsammans. Min erfarenhet är att så länge man inte kastar tveksamma blickar på personalen utan ger ifrån sig en känsla av att "jag vet att det här är okej", så säger dom ingenting om lösa pjäxor.</p><p></p><p>(Hjälmen brukar jag f.ö. lägga mitt i den incheckade packningen, inbäddad i kläder.. känns som att den blir mindre utsatt för slag och stötar där än på en skumpig handbagagehylla..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1023849, member: 77701"] När jag har flugit med SAS (både reguljärt och chartrat) har jag upprepade gånger haft min fullpackade rygga med dator, systemkamera, flera extra objektiv, diverse sladdar och skit, två externa hårddiskar och alla "standard handbagagegrejor" typ mobil osv. Pjäxorna har jag haft i handen, och inget har sagt något. Pjäxor plus ryggsäck vägde lätt över 15 kilo tillsammans. Min erfarenhet är att så länge man inte kastar tveksamma blickar på personalen utan ger ifrån sig en känsla av att "jag vet att det här är okej", så säger dom ingenting om lösa pjäxor. (Hjälmen brukar jag f.ö. lägga mitt i den incheckade packningen, inbäddad i kläder.. känns som att den blir mindre utsatt för slag och stötar där än på en skumpig handbagagehylla..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pjäxor som handbagage ?
Tillbaka
Topp