Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pjäxor som handbagage ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1095966" data-attributes="member: 156771"><p>Från Schweiz har jag haft problem att få med pjäxorna som handbagage (läs glöm att ta diskussionen och checka in dem direkt). Annars går de utan undantag i handbagaget (eftersom det finns ETT par pjuck som sitter som gjutna och min incheckade väska är betydligt mycket mer berest än jag). Jag packar pjäxor och allt annat jag behöver för skidåkning i ryggan. Det som inte går ner i ryggsäcken, flyger jag i. Det har utan undantag fungerat fint med både Lufthansa, Norwegian, KLM och SAS i Europa. Däremot har jag inte hängt dem utanpå handbagaget. </p><p></p><p>Vid ett tillfälle när handbagagets storlek provocerade incheckningspersonalen över alla gränser har jag tagit på mig hjälmen och hävdat att jag är jävligt flygrädd. Tyvärr fungerade kommunikationen kanoners mellan inchecken och kabinpersonalen, så jag åkte på att sitta i hjälm hela flygresan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1095966, member: 156771"] Från Schweiz har jag haft problem att få med pjäxorna som handbagage (läs glöm att ta diskussionen och checka in dem direkt). Annars går de utan undantag i handbagaget (eftersom det finns ETT par pjuck som sitter som gjutna och min incheckade väska är betydligt mycket mer berest än jag). Jag packar pjäxor och allt annat jag behöver för skidåkning i ryggan. Det som inte går ner i ryggsäcken, flyger jag i. Det har utan undantag fungerat fint med både Lufthansa, Norwegian, KLM och SAS i Europa. Däremot har jag inte hängt dem utanpå handbagaget. Vid ett tillfälle när handbagagets storlek provocerade incheckningspersonalen över alla gränser har jag tagit på mig hjälmen och hävdat att jag är jävligt flygrädd. Tyvärr fungerade kommunikationen kanoners mellan inchecken och kabinpersonalen, så jag åkte på att sitta i hjälm hela flygresan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pjäxor som handbagage ?
Tillbaka
Topp