Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor Storlekar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TaTTaren" data-source="post: 144210" data-attributes="member: 34603"><p>Tjenarte jag har länge tänkt köpa nya pjäxor mens om lumpare man är så har man ju inte så stor budget att handla för så tänkte fråga lite om vad man ska ha för storlekar,</p><p></p><p>jag hitade en guid någonstans där det står att om man har 43 i skostorlek så har man en viss storlek i pjäxor men hittar inte den guiden mer,</p><p>så tänkte fråga någon som vet om ni har länk till en storlekas guide</p><p>eller om ni vet själva</p><p></p><p>tex: 41 skostorlek = 27:5 pjäxor</p><p>osv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TaTTaren, post: 144210, member: 34603"] Tjenarte jag har länge tänkt köpa nya pjäxor mens om lumpare man är så har man ju inte så stor budget att handla för så tänkte fråga lite om vad man ska ha för storlekar, jag hitade en guid någonstans där det står att om man har 43 i skostorlek så har man en viss storlek i pjäxor men hittar inte den guiden mer, så tänkte fråga någon som vet om ni har länk till en storlekas guide eller om ni vet själva tex: 41 skostorlek = 27:5 pjäxor osv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor Storlekar
Tillbaka
Topp