Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor till både alpin- och techbindning - bra/sämre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1070372" data-attributes="member: 94761"><p>Åker själv på just de du tog upp, Dalbello Lupo T.I.I.D och tycker att de funkar otroligt bra, lite pill kvar för att få dem precis som jag vill ha dem men översiktligt riktigt bra. Hårda och stabila för när du ska köra på hårt, mjuka och följsamma på vägen upp.</p><p></p><p>Det enda minuset jag har upplevt är att de är något så djävulskt kalla vilket delvis kan bero på mina sjukligt kalla fötter, men känns som att så dåliga fötter har jag inte. </p><p></p><p>De funkar då till alla bindningar, men lite pill även där med vanliga alpina bindningar för att få de att lösa ut som man kan önska. Om du ska göra båda delarna men kanske lite mer vanlig åkning än turande skulle jag satsa på dessa, vill du tura massor så skall du se över andra alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1070372, member: 94761"] Åker själv på just de du tog upp, Dalbello Lupo T.I.I.D och tycker att de funkar otroligt bra, lite pill kvar för att få dem precis som jag vill ha dem men översiktligt riktigt bra. Hårda och stabila för när du ska köra på hårt, mjuka och följsamma på vägen upp. Det enda minuset jag har upplevt är att de är något så djävulskt kalla vilket delvis kan bero på mina sjukligt kalla fötter, men känns som att så dåliga fötter har jag inte. De funkar då till alla bindningar, men lite pill även där med vanliga alpina bindningar för att få de att lösa ut som man kan önska. Om du ska göra båda delarna men kanske lite mer vanlig åkning än turande skulle jag satsa på dessa, vill du tura massor så skall du se över andra alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor till både alpin- och techbindning - bra/sämre?
Tillbaka
Topp