Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor till friåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 809239" data-attributes="member: 13863"><p>Du ska väl lämpligtvis avgränsa dig till ett par alpina turpjäxor om du ska gå på längre turer. Tror inte ett ögonblick att det finns en fotform som passar till alla pjäxor utan precis som vi övriga måste du prova dig fram till vilken sko som passar dig bäst...</p><p></p><p>Valet du i första hand står inför är om du ska ha ett par pjäxor som passar Dynafitbindningar eller inte. De kostar normalt lite mer men eftersom de även passar i andra turbindningar är det ett säkert köp. Jag har själv ett par Dynafit Titan som jag är mycket nöjd med, inte den snabbaste turpjäxan men är tillräckligt styv för att klara det mesta utför (det är inte pjäxorna som begränsar)!</p><p></p><p>Intressant nykomling från förra säsongen är Dalbello Virus, ta en titt på dem!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 809239, member: 13863"] Du ska väl lämpligtvis avgränsa dig till ett par alpina turpjäxor om du ska gå på längre turer. Tror inte ett ögonblick att det finns en fotform som passar till alla pjäxor utan precis som vi övriga måste du prova dig fram till vilken sko som passar dig bäst... Valet du i första hand står inför är om du ska ha ett par pjäxor som passar Dynafitbindningar eller inte. De kostar normalt lite mer men eftersom de även passar i andra turbindningar är det ett säkert köp. Jag har själv ett par Dynafit Titan som jag är mycket nöjd med, inte den snabbaste turpjäxan men är tillräckligt styv för att klara det mesta utför (det är inte pjäxorna som begränsar)! Intressant nykomling från förra säsongen är Dalbello Virus, ta en titt på dem! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor till friåkning
Tillbaka
Topp