Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor till tjejer? Vad ska jag leta efter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FJS9091" data-source="post: 1094572" data-attributes="member: 156197"><p>sedan är det inte heller någon raketforskning, det handlar om att komma igång och börja åka skidor.. det är väldigt få av oss som behöver en av de bästa 2-3 bootfitters i landet för att åka 1-2 veckor + några helger, både skistore och udéns är kompetenta nog att hjälpa nästan alla med vettiga val av pjäxor, skidor och annan utrustning. det är viktigt att man är ärlig mot personalen, om någon här berättar om konstiga historier gällande råd från bra butiker så kan personalen där nog berätta några lustiga historier om när människor beskriver sin egen förmåga, hur och var dom åker. det jag försöker säga är att även om man är ny så ska man koka ner sin tanke till ett par saker som är viktiga kring ens skidåkning och åkstil, babblar man på blir det svårt för personalen att hitta rätt, dom är duktiga på skidprylar inte psykologer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FJS9091, post: 1094572, member: 156197"] sedan är det inte heller någon raketforskning, det handlar om att komma igång och börja åka skidor.. det är väldigt få av oss som behöver en av de bästa 2-3 bootfitters i landet för att åka 1-2 veckor + några helger, både skistore och udéns är kompetenta nog att hjälpa nästan alla med vettiga val av pjäxor, skidor och annan utrustning. det är viktigt att man är ärlig mot personalen, om någon här berättar om konstiga historier gällande råd från bra butiker så kan personalen där nog berätta några lustiga historier om när människor beskriver sin egen förmåga, hur och var dom åker. det jag försöker säga är att även om man är ny så ska man koka ner sin tanke till ett par saker som är viktiga kring ens skidåkning och åkstil, babblar man på blir det svårt för personalen att hitta rätt, dom är duktiga på skidprylar inte psykologer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor till tjejer? Vad ska jag leta efter?
Tillbaka
Topp