Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kinyo" data-source="post: 1096877" data-attributes="member: 164439"><p>Hej! </p><p></p><p>Köpte precis ett par dabello panthera pjäxor till mina raceskidor. Mina fötter mätte 25,7 så därför föll valet på 25,5 vilket var minsta. Hälen sitter som gjuten och jag slår i tårna när jag står rakt. Men jag måste spänna ganska hårt för att det verkligen ska bli riktigt riktigt tight. Skulle ni ha köpt ännu mindre pjux? </p><p></p><p>Älskar dock spännet som fixerar hälen då denna sitter stenhårt i raceställning. </p><p></p><p>Jag har ganska bred for så 96-97 lest var uteslutet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kinyo, post: 1096877, member: 164439"] Hej! Köpte precis ett par dabello panthera pjäxor till mina raceskidor. Mina fötter mätte 25,7 så därför föll valet på 25,5 vilket var minsta. Hälen sitter som gjuten och jag slår i tårna när jag står rakt. Men jag måste spänna ganska hårt för att det verkligen ska bli riktigt riktigt tight. Skulle ni ha köpt ännu mindre pjux? Älskar dock spännet som fixerar hälen då denna sitter stenhårt i raceställning. Jag har ganska bred for så 96-97 lest var uteslutet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor tips
Tillbaka
Topp