Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 1036329" data-attributes="member: 126207"><p>Först och främst efterfrågar du någon som jobbar med pjäxor, det gör inte jag, men jag har funderingar kring detta, så jag hoppas det är ok ändå att jag lägger mig i. Var du nöjd med Strolz tidigare? Om du nu kört med dem sedan -95, kanske byta tillbaka? Jag lurar på om det är dina fötter som är problemet. Alltså efter ett tag med tung vikt, hård körning etc, så kollapsar fötterna, sk. "Foppafot". Det tyder ju på det eftersom du får tokspänna hela tiden. Då måste du ju angripa problemet från något annat håll än du gör nu. Testa och tejpa upp fötterna med en rulle coachtejp, ös på med hela rullen. Kostar 15.- och kanske kan lösa problemet. Då får du ju budgetera med tejp, men det får man ju liksom ta...Sen märker du på tejpen under dagen om du kollar ifall något märkligt händer med foten. Hör gärna av dig om hur det vart ifall du testade detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 1036329, member: 126207"] Först och främst efterfrågar du någon som jobbar med pjäxor, det gör inte jag, men jag har funderingar kring detta, så jag hoppas det är ok ändå att jag lägger mig i. Var du nöjd med Strolz tidigare? Om du nu kört med dem sedan -95, kanske byta tillbaka? Jag lurar på om det är dina fötter som är problemet. Alltså efter ett tag med tung vikt, hård körning etc, så kollapsar fötterna, sk. "Foppafot". Det tyder ju på det eftersom du får tokspänna hela tiden. Då måste du ju angripa problemet från något annat håll än du gör nu. Testa och tejpa upp fötterna med en rulle coachtejp, ös på med hela rullen. Kostar 15.- och kanske kan lösa problemet. Då får du ju budgetera med tejp, men det får man ju liksom ta...Sen märker du på tejpen under dagen om du kollar ifall något märkligt händer med foten. Hör gärna av dig om hur det vart ifall du testade detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Tillbaka
Topp