Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 1037634" data-attributes="member: 126207"><p>Jag tycker vi gör såhär! Vi hjälper La Grave efter bästa förmåga. Jag kan ställa upp med gratis boende i Åre 10-13 april (Åre fjällby, del i lägenhet) Har tom en tågbiljett tur å retur, natt tåg Stockholm, du får den med! (om det går att ändra namnet på biljetten till La Grave eller vad du nu heter). Väl på plats så har du fyra dagar på dig att fixa pjäxor, och då kanske med hjälp av den lokala expertisen i form av Glisseur eller någon annan som kan peka ut rätt tjomme åt dig. Skicka mig ett PM bara så styr vi upp. Är dryga 40 å kör nå alldeles överdjävligt aggresivt, så då får du verkligen chansen att testa vad dina nya pjäxor går för! Med vänlig hälsning Janne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 1037634, member: 126207"] Jag tycker vi gör såhär! Vi hjälper La Grave efter bästa förmåga. Jag kan ställa upp med gratis boende i Åre 10-13 april (Åre fjällby, del i lägenhet) Har tom en tågbiljett tur å retur, natt tåg Stockholm, du får den med! (om det går att ändra namnet på biljetten till La Grave eller vad du nu heter). Väl på plats så har du fyra dagar på dig att fixa pjäxor, och då kanske med hjälp av den lokala expertisen i form av Glisseur eller någon annan som kan peka ut rätt tjomme åt dig. Skicka mig ett PM bara så styr vi upp. Är dryga 40 å kör nå alldeles överdjävligt aggresivt, så då får du verkligen chansen att testa vad dina nya pjäxor går för! Med vänlig hälsning Janne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Tillbaka
Topp