Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Nilson" data-source="post: 1038153" data-attributes="member: 10760"><p>Rekommendationen till dig var ju inte att gå ner på en svintight racefit (så som jag vill ha det) utan att faktiskt INTE ta ett uppenbart för stort skal.</p><p>Om du vill få till passform och prestanda så ska det vara rätt skal, och om du inte får foten att sitta fast mot hälkappan i pjäxan så är det ett rätt stort problem som gör att du kommer slå i tårna om du så har två cm för stora pjuck.</p><p>Du måste bak och du måste sitta fast utan att foten krampar, regel #1a. Du får åka upp till Orsa och Papaplysch för att gå i hans "sätta på sig pjäx skola" om du inte får till den delen.</p><p>Som din innersko ser ut med alla Bruna byggt på, så förstår jag att du sitter tight men inte rätt, det är ju sjukt mycket påbyggt bakåt, åt sidan, uppåt känns som det bara blir svårt att åka med den innerskon i ett vekt skal. </p><p>Gör om och gör rätt en gång för alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Nilson, post: 1038153, member: 10760"] Rekommendationen till dig var ju inte att gå ner på en svintight racefit (så som jag vill ha det) utan att faktiskt INTE ta ett uppenbart för stort skal. Om du vill få till passform och prestanda så ska det vara rätt skal, och om du inte får foten att sitta fast mot hälkappan i pjäxan så är det ett rätt stort problem som gör att du kommer slå i tårna om du så har två cm för stora pjuck. Du måste bak och du måste sitta fast utan att foten krampar, regel #1a. Du får åka upp till Orsa och Papaplysch för att gå i hans "sätta på sig pjäx skola" om du inte får till den delen. Som din innersko ser ut med alla Bruna byggt på, så förstår jag att du sitter tight men inte rätt, det är ju sjukt mycket påbyggt bakåt, åt sidan, uppåt känns som det bara blir svårt att åka med den innerskon i ett vekt skal. Gör om och gör rätt en gång för alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Tillbaka
Topp