Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1038349" data-attributes="member: 13861"><p>Herrejösses, du refererar till inlägg som är 10 respektive 11 år gamla. Det har som bekant hänt en hel del i universum sedan dess. Bland annat har Alpingaraget seglat upp som den enskilda butik som säljer mest pjäxor i världen, och dessutom har en bootfitter som anses som en av dom allra bästa i världen (Mattis). Dessutom, när inläggen skrevs var jag en introvert LG-bummare som inte hade mycket till övers för världen utanför Hautes-Alpes, bootfitters inkluderade. Och jag brukade få bra hjälp av Bruno med det jag behövde på den tiden, utom just att rekommendera rätt skal i rätt storlek… Men sedan dess verkar det ha hänt en hel del med hans kunskaper. Jag är 100% säker på att du inte hade gått ut från varken till exempel Alpingaraget, Åre Skidsport, Sole eller någon annan seriös bootfittingbutik med puck som ser ut som på din senaste bild. </p><p></p><p>Du frågar om utrustningshjälp i tråd efter tråd, bara i den här tråden har du fått mängder av bra tips och råd av en del jäkligt kunniga människor med branscherfarenhet och stor kunskap. Sug åt dig av det istället för att gå i mothugg hela tiden, vilket är ett ganska märkligt sätt att bete sig mot folk som faktiskt tar sig tid att hjälpa dig hitta ett par pjäxor som funkar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1038349, member: 13861"] Herrejösses, du refererar till inlägg som är 10 respektive 11 år gamla. Det har som bekant hänt en hel del i universum sedan dess. Bland annat har Alpingaraget seglat upp som den enskilda butik som säljer mest pjäxor i världen, och dessutom har en bootfitter som anses som en av dom allra bästa i världen (Mattis). Dessutom, när inläggen skrevs var jag en introvert LG-bummare som inte hade mycket till övers för världen utanför Hautes-Alpes, bootfitters inkluderade. Och jag brukade få bra hjälp av Bruno med det jag behövde på den tiden, utom just att rekommendera rätt skal i rätt storlek… Men sedan dess verkar det ha hänt en hel del med hans kunskaper. Jag är 100% säker på att du inte hade gått ut från varken till exempel Alpingaraget, Åre Skidsport, Sole eller någon annan seriös bootfittingbutik med puck som ser ut som på din senaste bild. Du frågar om utrustningshjälp i tråd efter tråd, bara i den här tråden har du fått mängder av bra tips och råd av en del jäkligt kunniga människor med branscherfarenhet och stor kunskap. Sug åt dig av det istället för att gå i mothugg hela tiden, vilket är ett ganska märkligt sätt att bete sig mot folk som faktiskt tar sig tid att hjälpa dig hitta ett par pjäxor som funkar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Tillbaka
Topp