Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1098371" data-attributes="member: 155279"><p>Köp ett par pjäxor med 130 flex så du kan trycka på lite, skämt åsido, delge lite mer info så kommer du få bättre svar.</p><p></p><p>För att underlätta för pjäxexperterna när de skall besvara dina frågor så rekommenderar jag att du lägger till lite info om dig. </p><p></p><p>Vikt, längd, ålder, vad du gillar att åka (pist/park/offpist/topptur) nivå på åkning (1-3, typ enligt <a href="http://alpinesportsutah.com/wp-content/uploads/2015/01/Skier-Type-8.5x11-square.jpg" target="_blank">denna)</a></p><p></p><p>Är du någorlunda gammal (typ äldre än 12?) så ska du absolut inte ha 70 i flex.. </p><p></p><p>Hur mycket pjäxorna trycker runt din fot har inget att göra med flex, det har med passform att göra, mina pjäxor med 130 flex är betydligt skönare än mina med 110 flex, detta eftersom jag gick till en "boot fitter" som gjorde en sula och anpassade pjäxan efter min fot.</p><p></p><p>Ingen här kommer säga åt dig vilken pjäxa du skall köpa, du måste testa dig fram, men experterna här på forumet kan ju göra sitt bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1098371, member: 155279"] Köp ett par pjäxor med 130 flex så du kan trycka på lite, skämt åsido, delge lite mer info så kommer du få bättre svar. För att underlätta för pjäxexperterna när de skall besvara dina frågor så rekommenderar jag att du lägger till lite info om dig. Vikt, längd, ålder, vad du gillar att åka (pist/park/offpist/topptur) nivå på åkning (1-3, typ enligt [url=http://alpinesportsutah.com/wp-content/uploads/2015/01/Skier-Type-8.5x11-square.jpg]denna)[/url] Är du någorlunda gammal (typ äldre än 12?) så ska du absolut inte ha 70 i flex.. Hur mycket pjäxorna trycker runt din fot har inget att göra med flex, det har med passform att göra, mina pjäxor med 130 flex är betydligt skönare än mina med 110 flex, detta eftersom jag gick till en "boot fitter" som gjorde en sula och anpassade pjäxan efter min fot. Ingen här kommer säga åt dig vilken pjäxa du skall köpa, du måste testa dig fram, men experterna här på forumet kan ju göra sitt bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor
Tillbaka
Topp