Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kronan" data-source="post: 66119" data-attributes="member: 37599"><p>hej! </p><p>Själv kör jag på årets 1080 modell och e j*vligt nöjd <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Men som sagt be non duktig kille kolla vilka som passar just dina fötter.</p><p></p><p>Vill du verkligen få ut allt av dina pjäxer ska du ha formgjuten sula.. skulle alldrig tänka mig att int ha det. det är så mycket skönare!</p><p></p><p>hoppas du hittar ett par och blir nöjd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kronan, post: 66119, member: 37599"] hej! Själv kör jag på årets 1080 modell och e j*vligt nöjd :) Men som sagt be non duktig kille kolla vilka som passar just dina fötter. Vill du verkligen få ut allt av dina pjäxer ska du ha formgjuten sula.. skulle alldrig tänka mig att int ha det. det är så mycket skönare! hoppas du hittar ett par och blir nöjd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor
Tillbaka
Topp