Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 11102" data-attributes="member: 13245"><p>Jag tänkte säga att det faktiskt är en fråga om träning, dvs att man både härdas och att musklerna på underbenets framsida hjälper, men Aces inlägg får mig att lägga in en brasklapp om att även den ack så vältränade (antar jag, Ace) kan ha problem om det genetiska materialet är svagt (endast m.a.p. benhinnorna, Ace).</p><p></p><p>När det gäller rakning är det inte bara rent skav man kan slippa. Den stora fördelen är att man slipper irriterade hårsäckar. Jag ser för övrigt inget omanligt i att raka benen, det är väl bara att fortsätta nedåt när man rakar pungen. Det är också en bra skyddsåtgärd för KHE-nybörjare eftersom det så att säga skapar en slags brandgata. Utan denna brandgata är det lätt hänt att elden sprider sig ned för benen och att gammal utspilld grön sprit med hög alkoholhalt på golvet tar eld och att senare hela etablissemanget i fråga brinner ned.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 11102, member: 13245"] Jag tänkte säga att det faktiskt är en fråga om träning, dvs att man både härdas och att musklerna på underbenets framsida hjälper, men Aces inlägg får mig att lägga in en brasklapp om att även den ack så vältränade (antar jag, Ace) kan ha problem om det genetiska materialet är svagt (endast m.a.p. benhinnorna, Ace). När det gäller rakning är det inte bara rent skav man kan slippa. Den stora fördelen är att man slipper irriterade hårsäckar. Jag ser för övrigt inget omanligt i att raka benen, det är väl bara att fortsätta nedåt när man rakar pungen. Det är också en bra skyddsåtgärd för KHE-nybörjare eftersom det så att säga skapar en slags brandgata. Utan denna brandgata är det lätt hänt att elden sprider sig ned för benen och att gammal utspilld grön sprit med hög alkoholhalt på golvet tar eld och att senare hela etablissemanget i fråga brinner ned. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor
Tillbaka
Topp