Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="astuffe" data-source="post: 280061" data-attributes="member: 49628"><p>Hej!</p><p>Då vad det dags att inköpa ett par nya pjäxor då mina gamlas utgångsdatum har passerat!</p><p>Har kollat runt lite på olika pjäxor och har lite olika förlag till er.</p><p>Vet att det är i affär allt avgörs men vill bara kolla så det inte är några av mina förslag som är helt åt pipan.</p><p></p><p>Har skostorlek 42-43 så det borde väl vara en 28?</p><p>182cm lång</p><p>Väger oftast mellan 70-75kg, muskler.</p><p>19år gammal</p><p>Är en medelgod-bra/van åkare och försöker hålla mig till minst 2 veckor skidor varje år.</p><p>Åker en blandad åkning i både offpist och pistat, men det blir lite mer åkning i pisten.</p><p>Vill även kunna hänga lite med polarna i parken. </p><p></p><p></p><p>Läste lite i Åka Skidors bilaga - Prylguiden om dessa par:</p><p>Atomic M-Tec 110</p><p>Head S11</p><p>Nordica Hot Rod Nitrous</p><p>Technica Vento 8 Ultrafit</p><p>Salamon XWave 9- Har läst en del om dessa på forumet och det verkar var en bra pjäxa för blandad åkning. Många verkar även vara nöjda med xwave serien.</p><p>Har för övrigt sett dessa pjäxor på stadium för 2200:- om detta skulle påverka=).</p><p></p><p></p><p>Som sagt om det är någon som kan slänga in en kommentar på någon av dessa pjäxor, fördelar/nackdelar, så hade det uppskattats.</p><p></p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="astuffe, post: 280061, member: 49628"] Hej! Då vad det dags att inköpa ett par nya pjäxor då mina gamlas utgångsdatum har passerat! Har kollat runt lite på olika pjäxor och har lite olika förlag till er. Vet att det är i affär allt avgörs men vill bara kolla så det inte är några av mina förslag som är helt åt pipan. Har skostorlek 42-43 så det borde väl vara en 28? 182cm lång Väger oftast mellan 70-75kg, muskler. 19år gammal Är en medelgod-bra/van åkare och försöker hålla mig till minst 2 veckor skidor varje år. Åker en blandad åkning i både offpist och pistat, men det blir lite mer åkning i pisten. Vill även kunna hänga lite med polarna i parken. Läste lite i Åka Skidors bilaga - Prylguiden om dessa par: Atomic M-Tec 110 Head S11 Nordica Hot Rod Nitrous Technica Vento 8 Ultrafit Salamon XWave 9- Har läst en del om dessa på forumet och det verkar var en bra pjäxa för blandad åkning. Många verkar även vara nöjda med xwave serien. Har för övrigt sett dessa pjäxor på stadium för 2200:- om detta skulle påverka=). Som sagt om det är någon som kan slänga in en kommentar på någon av dessa pjäxor, fördelar/nackdelar, så hade det uppskattats. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxor
Tillbaka
Topp