Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 960628" data-attributes="member: 130743"><p>Har gjort det enkla testet nu som du sa och det visade sig att dom är för stora ändå =(</p><p></p><p>För när jag vickar upp och ner med foten och pjäxan så blir det liksom ett glapp mellan hälen och sulan.</p><p></p><p>Det var förstås mina allra FÖRSTA pjäxor så då är man kanske inte så van i början om vilken storlek man ska ha.</p><p></p><p>Kan jag inte göra något så att dom inte är så lösa? Typ lägga i någon sula eller nåt?` =(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 960628, member: 130743"] Har gjort det enkla testet nu som du sa och det visade sig att dom är för stora ändå =( För när jag vickar upp och ner med foten och pjäxan så blir det liksom ett glapp mellan hälen och sulan. Det var förstås mina allra FÖRSTA pjäxor så då är man kanske inte så van i början om vilken storlek man ska ha. Kan jag inte göra något så att dom inte är så lösa? Typ lägga i någon sula eller nåt?` =( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor
Tillbaka
Topp