Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 960755" data-attributes="member: 130743"><p>Det enda dåliga jag kan se med mina skidor det var en eftermiddag jag var i österrike när jag var på toppen av backen och skulle ner... då släppte mina bidningar och skidan for av helt av sig själv... Och sånt gör ju extra ont när man ramlar när man inte är beredd.</p><p></p><p>Det hände 3 - 4 gånger på vägen ner och så jag bad om hjälp av en skidåkare i backen... Och vi bankade av dom ordentligt från snö så det var väl det största problemet??</p><p></p><p>För efter det så kunde jag åka hela vägen ner utan att dom släppte.</p><p></p><p>När vi var nere så gick jag in till en skidbutik och där visade sig det att där var 10 kg skillnad också än min egen vikt =/</p><p></p><p>När jag köpte dom på Intersport då var vikt inställningen kanske redan fel?? I don´t know</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 960755, member: 130743"] Det enda dåliga jag kan se med mina skidor det var en eftermiddag jag var i österrike när jag var på toppen av backen och skulle ner... då släppte mina bidningar och skidan for av helt av sig själv... Och sånt gör ju extra ont när man ramlar när man inte är beredd. Det hände 3 - 4 gånger på vägen ner och så jag bad om hjälp av en skidåkare i backen... Och vi bankade av dom ordentligt från snö så det var väl det största problemet?? För efter det så kunde jag åka hela vägen ner utan att dom släppte. När vi var nere så gick jag in till en skidbutik och där visade sig det att där var 10 kg skillnad också än min egen vikt =/ När jag köpte dom på Intersport då var vikt inställningen kanske redan fel?? I don´t know [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
pjäxor
Tillbaka
Topp