Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1032645" data-attributes="member: 12630"><p>Känner du själv att du inte får stöd och att flexet är för 'mjukt'? Om inte så behöver du inte styvare pjäxor. Behöver du gummisula och gåläge? Om inte så behöver du heller inte en freeride-pjäxa.</p><p></p><p> Hur är passformen på de pjäxor du har, är skaftet rymligt kan det kännas som pjäxan är mjuk pga att benet har plats att röra sig innan pjäxan tar vid. I sådana fall är det lätt att åtgärda. Ta med dig pjäxorna till en bra bootfitter så kan de hjälpa dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1032645, member: 12630"] Känner du själv att du inte får stöd och att flexet är för 'mjukt'? Om inte så behöver du inte styvare pjäxor. Behöver du gummisula och gåläge? Om inte så behöver du heller inte en freeride-pjäxa. Hur är passformen på de pjäxor du har, är skaftet rymligt kan det kännas som pjäxan är mjuk pga att benet har plats att röra sig innan pjäxan tar vid. I sådana fall är det lätt att åtgärda. Ta med dig pjäxorna till en bra bootfitter så kan de hjälpa dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor
Tillbaka
Topp