Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brushanen" data-source="post: 1100135" data-attributes="member: 164616"><p>Köpte ett par Tecnica Zero G pro pjäxor (turpjäxor med gåläge). Har åkt med dem i 4 dagar och turar med dem i 2 dagar. Uppför funkar de utmärkt. Men passformen när jag åker utför kunde vara bättre. Jag upplever att volymen över vristen är för stor. Hälgreppet är inte var det är i mina gamla alpinpjäxor. </p><p>Har ni några tips för hur jag kan få bättre passform?</p><p>Jag har lagt in en sula och det gör saken lite bättre.</p><p>Är det generellt sämre hälgrepp i tur-pjäxor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brushanen, post: 1100135, member: 164616"] Köpte ett par Tecnica Zero G pro pjäxor (turpjäxor med gåläge). Har åkt med dem i 4 dagar och turar med dem i 2 dagar. Uppför funkar de utmärkt. Men passformen när jag åker utför kunde vara bättre. Jag upplever att volymen över vristen är för stor. Hälgreppet är inte var det är i mina gamla alpinpjäxor. Har ni några tips för hur jag kan få bättre passform? Jag har lagt in en sula och det gör saken lite bättre. Är det generellt sämre hälgrepp i tur-pjäxor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Tillbaka
Topp