Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1100142" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har i alla mina pjäxor slängt på foam-bitar runt hälen för att maximera hälgreppet. Det hjälper alltid lite. Däremot kommer det ju inte att minska volymen över vristen. En lösning om du upplever volymen som ett problem är ju att gå på en ny liner. Intuition Pro Tour med high volume, kanske tom en storlek för stor borde ju kunna hjälpa till lite också. Jag skulle dock börja med foam för hälgreppet. Det är alltså som tjockare tejp du sätter dit utanpå innerskon runt hälen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1100142, member: 83225"] Jag har i alla mina pjäxor slängt på foam-bitar runt hälen för att maximera hälgreppet. Det hjälper alltid lite. Däremot kommer det ju inte att minska volymen över vristen. En lösning om du upplever volymen som ett problem är ju att gå på en ny liner. Intuition Pro Tour med high volume, kanske tom en storlek för stor borde ju kunna hjälpa till lite också. Jag skulle dock börja med foam för hälgreppet. Det är alltså som tjockare tejp du sätter dit utanpå innerskon runt hälen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Tillbaka
Topp