Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 1100150" data-attributes="member: 13851"><p>Det finns ett Youtube klipp på Tecnica bootfitting.</p><p>Självhäftande neopren finns att köpa på ark hos företag med gummivaror, i Stockholm Kuntze. Bara att klippa o klistra. För att det skall fästa om innerskon har struktur som Inituition stryker man på ett tunt lager lim som får torka. sen fastnar det. för att det skall hålla kan man lägga på ett lämpligt tejp utanpå. Det segelmakarna gör siffror av är bäst. Har du gjutna sulor finns en extra plasthäl som limmas på under sulan för att höja hälen en aning. Har du köpt skorna av en seriös firma i Sverige har du säkert nöjdkund anpassning då är det bara att gå tillbaka till affären.</p><p>Flera sk. turpjäxor har tunna innerskor förmodligen för att spara vikt. I fallet Tecnica har den gröna varianten bättre liner men också litet tyngre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 1100150, member: 13851"] Det finns ett Youtube klipp på Tecnica bootfitting. Självhäftande neopren finns att köpa på ark hos företag med gummivaror, i Stockholm Kuntze. Bara att klippa o klistra. För att det skall fästa om innerskon har struktur som Inituition stryker man på ett tunt lager lim som får torka. sen fastnar det. för att det skall hålla kan man lägga på ett lämpligt tejp utanpå. Det segelmakarna gör siffror av är bäst. Har du gjutna sulor finns en extra plasthäl som limmas på under sulan för att höja hälen en aning. Har du köpt skorna av en seriös firma i Sverige har du säkert nöjdkund anpassning då är det bara att gå tillbaka till affären. Flera sk. turpjäxor har tunna innerskor förmodligen för att spara vikt. I fallet Tecnica har den gröna varianten bättre liner men också litet tyngre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxorna behöver moddas
Tillbaka
Topp