Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxorna stinker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 786461" data-attributes="member: 53337"><p>känns risky å tvätta innerskon då den kanske tappar formen? hade du några problem med det?</p><p>hur varmt/kallt tvättade du?</p><p></p><p>testa annars att spolar ur dem i badkaret rejält, lär säkert göra något iallafall!</p><p></p><p>finns även luktkulor man kan köpa och lägga i som suger upp den äckliga lukten.</p><p></p><p>man kan också köpa någon spray som tar bort lukt, funkar bra! har själv kört de i mina pjäxor!</p><p></p><p>lycka till med stanken!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 786461, member: 53337"] känns risky å tvätta innerskon då den kanske tappar formen? hade du några problem med det? hur varmt/kallt tvättade du? testa annars att spolar ur dem i badkaret rejält, lär säkert göra något iallafall! finns även luktkulor man kan köpa och lägga i som suger upp den äckliga lukten. man kan också köpa någon spray som tar bort lukt, funkar bra! har själv kört de i mina pjäxor! lycka till med stanken! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxorna stinker
Tillbaka
Topp