Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxornas betydelse för åkningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 418761" data-attributes="member: 41385"><p>Men den är känslan som MnO beskriver, där det känns helt ohållbart att åka i en sämre pjäxa, vad säger den egentligen? åkte man lika bra fast den var mjuk eller blir man snabbt bättre såfort man kliver i ett par pjucks som ger mer respons, som är lite mer robusta eller är det mer utav en vanessak?</p><p></p><p>åker på ett par lange fr100 men innan hade jag någon typ av salomon-pjuck som var hur skön som helst men däremot förbannat mjuk även om jag inte märkte det då. testat åka i den ngåon gång sedan jag införskaffade nya och vill minnas att den var "knappt åkbar".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 418761, member: 41385"] Men den är känslan som MnO beskriver, där det känns helt ohållbart att åka i en sämre pjäxa, vad säger den egentligen? åkte man lika bra fast den var mjuk eller blir man snabbt bättre såfort man kliver i ett par pjucks som ger mer respons, som är lite mer robusta eller är det mer utav en vanessak? åker på ett par lange fr100 men innan hade jag någon typ av salomon-pjuck som var hur skön som helst men däremot förbannat mjuk även om jag inte märkte det då. testat åka i den ngåon gång sedan jag införskaffade nya och vill minnas att den var "knappt åkbar". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxornas betydelse för åkningen?
Tillbaka
Topp