Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxornas betydelse för åkningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evil" data-source="post: 418809" data-attributes="member: 28891"><p>Av nån nerrökt anledning funkar inte citeraknappen för mig. aja..</p><p></p><p>"Morrison kan åka. Ja. Och han åker bra med FT. Men koll på prylar ..? Njaaa... Än så länge finns det inget som bevisar nåt i den riktningen."</p><p></p><p>Det borde väl iallafall bevisa att åkaren och inte prylarna bestämmer? Gillar intervjun med Seth i Vertikal där han bla säger att han åker på sina egna skidor som de är i butik (och inte andra ommålade och specialfixade skidor som en del säger) samt att han har bindningarna mellan 9-13.</p><p></p><p>För oss andra som inte åker riktigt lika bra som Seth så är det bara hålla med resten här. Pjäxorna gör sjukt mycket för känslan. Köpte precis nya själv efter att mina gamla mjuknat till runt 30 i flex och det är precis som Mno säger. Man vänjer sig vid skiten och blir riktigt positivt överraskad när man hittar tillbaka till ett par bra pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evil, post: 418809, member: 28891"] Av nån nerrökt anledning funkar inte citeraknappen för mig. aja.. "Morrison kan åka. Ja. Och han åker bra med FT. Men koll på prylar ..? Njaaa... Än så länge finns det inget som bevisar nåt i den riktningen." Det borde väl iallafall bevisa att åkaren och inte prylarna bestämmer? Gillar intervjun med Seth i Vertikal där han bla säger att han åker på sina egna skidor som de är i butik (och inte andra ommålade och specialfixade skidor som en del säger) samt att han har bindningarna mellan 9-13. För oss andra som inte åker riktigt lika bra som Seth så är det bara hålla med resten här. Pjäxorna gör sjukt mycket för känslan. Köpte precis nya själv efter att mina gamla mjuknat till runt 30 i flex och det är precis som Mno säger. Man vänjer sig vid skiten och blir riktigt positivt överraskad när man hittar tillbaka till ett par bra pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxornas betydelse för åkningen?
Tillbaka
Topp