Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem! Knölar på hälen ... :(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Le_Troglodyte" data-source="post: 1003666"><p>Utan att veta exakt vad för knölar du har på hälen, så är min allmänna synpunkt att det är väl värda pengar med en sprutinnersko och förutom en allmänt bättre passform så tycker jag att just passformen runt hälen är en sak som skiljer mest. Efter några säsonger med vanlig innersko sprutade jag en Head foam pro till mina Lange RX130 tidigare i vintras och skillnaden är markant. I Head-innerskon sprutar man även plösen. Passformen är utmärkt och nu behöver jag inte spänna åt spännena stenhårt för att foten ska sitta ordentligt.</p><p></p><p>Men. Nu när jag tänkt lite så borde du först undersöka vad det är för typ av hälproblem du har; benutväxt, inflammation i hälsenans fäste, slemsäcksrelaterat etc men av det du skriver låter det ju inte helt osannolikt att problemen härrör från pjäxorna (innerskon).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Le_Troglodyte, post: 1003666"] Utan att veta exakt vad för knölar du har på hälen, så är min allmänna synpunkt att det är väl värda pengar med en sprutinnersko och förutom en allmänt bättre passform så tycker jag att just passformen runt hälen är en sak som skiljer mest. Efter några säsonger med vanlig innersko sprutade jag en Head foam pro till mina Lange RX130 tidigare i vintras och skillnaden är markant. I Head-innerskon sprutar man även plösen. Passformen är utmärkt och nu behöver jag inte spänna åt spännena stenhårt för att foten ska sitta ordentligt. Men. Nu när jag tänkt lite så borde du först undersöka vad det är för typ av hälproblem du har; benutväxt, inflammation i hälsenans fäste, slemsäcksrelaterat etc men av det du skriver låter det ju inte helt osannolikt att problemen härrör från pjäxorna (innerskon). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem! Knölar på hälen ... :(
Tillbaka
Topp